Fjärilar!

04.webp

Jag kommer sakna dem jättemycket men är glad över att de går att släppa med gott samvete, det ska bli härligt att få se dem flyga fritt i natuten där de hör hemma. <3

De är så himla charmiga, det har varit fantastiskt att få ta hand om dem en liten stund i deras liv. :love:
13.webp

Var upp med mer blommor och frukt till växthuset nu under hundpromenaden och såg henne inte någonstans. :( Å andra sidan är det ett STORT växthus och bara en liten fjäril. :)
Jag har även beställt en nätdörr så att vi kan lämna en av skjutdörrarna öppna, det var väldigt varmt därinne idag. Idag ska jag hänga fler puppor men det blir sista beställningen för i år.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 145
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 067
Övr. Djur Vi har ett litet problem. Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden men jag provar här. Vi har ett ank-problem. Vi skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
5 879
Senast: jemeni
·
Övr. Djur Varnar känsliga läsare på ämnet skadade djur På väg till gymmet i morse så stötte jag på en påkörd fiskmås. Jag själv är väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
4 643
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar