Sv: FJÄRDE vinthundstråden!
UNDERBARA BILDER! Dem är så fina tillsammans!
UNDERBARA BILDER! Dem är så fina tillsammans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår lekte vi lite med agilityhindren på hundfältet och Khaki verkar älska det! Han balanserar på brädor och går över A:n samt hoppar små hinder som han aldrig gjort annat. Söting! Kanske blir en riktigt allroundhund det där
Hannapirat: Stackars liten Miiko. Hur verkar hon må mentalt? Hon verkar vara en väldigt tålmodig kämpe i alla fall. Styrka till er!
[/IMG]
Ojoj, lilla vännen Förstår att det måste vara jobbigt för henne att vara så stilla, men är hon så glad och pigg så kan hon ju inte ha det så illa ändå. Whippet-gurgelmorr är så sött Hoppas verkligen att skruvarna får sitta kvar för hennes kropp. Tumme och tass hållen!
Angående whippetbladet så har jag inte fått det trots medlemskap, när kom den ut? Var är bilderna från? Vi har ju inte varit på mer än en whippetklubbsutställning så det kanske är hans bror?! Spännande i alla fall
Hihi, sött! Mina strimlar och avbarkar också ved när vi är hemma hos mamma och pappa. Billiga tuggben, men man får ju betala med städtid
Åh då är det ju Khaki Jag har mejlat whippetbladet, hoppas jag kan få det i efterhand Är det från Svenstavik?
Jag blir förvirrad, snö i hela södra sverige och här i höga kusten nothing
Härliga och glada bilder! Så underbart med stora hagar att släppa hundar i, blir fina vyer att fotografera i. Kul att Zala våga sig på bus med en annan ras