Fixa till tjock man

Sv: Fixa till tjock man

Även om jag själv föredrar långa/orörda manar tycker jag det ser helt okej ut! :)
7

Ja långa manar är fina.. Om de är långa och inte så yviga som Jorunns man var.
Svintoman som jag kallar den=)

Min kompis har en lussebulle och hans man är lååång och "tunn" den är sååå vacker, tänk om Jorunn kunde ha samma=(

Nä hon har en handbred lång man idag=) Så kort jag hade på mitt hbl och det blir snygga knoppar.
Problemet med Jorunns man är inte längden utan tjockleken för att få till snygga knoppar.

Men med lite tålamod så går allt=):D

Jag har alltid minst två handsbredder man och ganska tjock för att få till snygga knoppar på kortast tid.
Jag hade aldrig orkat knoppa en så kort man. :p

Jag vill gärna se en bild med ridutrustning på lite håll på henne :laugh: (typ som första, fast med schabrak och samma färg på sadel och träns ;)).

Jag vill gärna se en bild med ridutrustning på lite håll på henne :laugh: (typ som första, fast med schabrak och samma färg på sadel och träns ;)).

Blir svårt har ingen sadel idagsläget får ta en bild på henne när den kommer=)

Ja, gör det.

Tycker hon ser ut som en söt liten ponny nu. Inte så illa som jag förväntade mig ;)

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 837
Senast: Ceta
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
361
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 469
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka