Finska Proppar, var?

Emmahpemma

Trådstartare
ja på hippos.fi men sen då?
Hur hittar jag propparna på deras mystiska sida..?

Jag skäms över att behöva fråga, jag snackade finska lika bra som svenska då jag var liten....:crazy:

Sv: Finska Proppar, var?

hha satt också och kluarade med det förra vekcan då jag skulle kolla prispengarna i loppet vi ska anmäla till men hittade ingenting haha. cheftn sköter det där

Försökte jag med, trodde jag kunde finska men fattade absolut ingenting :D

var ska ni starta? och veeem. ska till tone under midnight cup själv. :)

undrar om frågan egentligen var riktad till mej... menmen, jag kollar iallafall efter proppar då jag vill kvala en häst i slutet på sommaren. :p

Jag hittade propparna som en pdf-fil, kilpailukutsut under raviurheilu. Hittade däremot inget om kvallopp där men orkade inte läsa alls. Det har tydligen kommit nya bestämmelser om bla voltstart och när de får starta. Men jag läste inte så noga och orkade inte sätta mig in i det.

varför kvalar du inte i sverige?

jo det var till dig frågan var :)

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 974
Senast: valpköpare
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Hästvård Det här är tredje sommaren som hästen får ont i ländryggsslutet, på vänster sida. Vi har inte rett ut det tidigare men nu är det...
2
Svar
34
· Visningar
1 780
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar