Finns det några "någorlunda nybörjare" inom western i Värmland här inne??

JessicaM

Trådstartare
Skulle vara kul att lära känna andra sisådär nybörjare i Värmland.
Kanske träna lite ihop o peppa varandra etc etc ;)

Sv: Finns det några "någorlunda nybörjare" inom western i Värmland här inne??

Ja finns här :)

Har hållt på med "vanlig" ridning i MÅNGA år och har sedan ridigt lite AR för att nu mera ägna mig åt western. Jag har två araber i väg på westerutbildning.

Jag finns åxå här - ibland. Värnland är stort så jag vet att det finns westernfolk närmare där du bor. Vi har flera klubbar i Värmland. Gå med i en klubb (om du inte redan är det) så får du mycket kontakter

Jo jag bor här med i skogarna, å quarter har man med...=) Men man har ju gnuggat med i sporten sen hmmm typ... -98.. oj vad åren går..=)

Ja finns här :)

Har hållt på med "vanlig" ridning i MÅNGA år och har sedan ridigt lite AR för att nu mera ägna mig åt western. Jag har två araber i väg på westerutbildning.

Vart i Värmland bor du? :)

Jag finns åxå här - ibland. Värnland är stort så jag vet att det finns westernfolk närmare där du bor. Vi har flera klubbar i Värmland. Gå med i en klubb (om du inte redan är det) så får du mycket kontakter

Vart bor du da??

Jo jag bor här med i skogarna, å quarter har man med...=) Men man har ju gnuggat med i sporten sen hmmm typ... -98.. oj vad åren går..=)

Vart i skogarna bor du? :)

*Harkel*

Fast en annan till hör ju de gamla rävarna här....:angel:

oh men då blir ju vi nästan grannar. ska flytta till åmål efter sommaren! :laugh:

Här är det en till värmlänning!
Har varit inne i hästkarusellen i 15 år men det ligger på hyllan nu sedan 1 år tillbaka då någon smart jävel har bestämt att man inte får extra CSN för att ha häst? :mad: :D
Har inget litet projekt att rida åt någon annan heller för tillfället då de enda jag känner som rider aktivt här högresta halvblod på 170+ och inte vore så imponerade om jag kravlade mig upp i boots och jeans :rofl:
Men tjöta western kan jag bidra med iallfall...

Vart bor du någonstans?

Jag är oxå ny inom western.. Eller ny och ny.. Har suttit i westernsadel sen 1998, men det är först nu jag börjat vilja träna på riktigt så att säga. Dock har jag inte quarter utan ett varmblod. :)

Kristinehamn! :)

jag har inte heller quarter utan araber :)

Åhh så synd.
Men tack ändå haha :)

Du får komma ut till Fågelvik och pussa quartermule om du vill....;)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 564
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 919
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 423
Senast: Brynja
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka