Finns det hundklimakterie ??

tott

Trådstartare
Alltså slutar hundar löpa vid någon viss ålder eller löper de så länge de lever ?
:confused:

min hund blev 17 år och fick en valp vid 15-16 om jag inte minns fel var ju trotts allt 11 år sen..:) Om man ser till den tiken som fått valpat tidigare och då kullar med runt 7 st valpar så inte slutade hon löpa men antalet valpat minskade med åldern, näst sista kullen fick hon bara tre.. och sista kullen endast en liten valp. :)

Nej de skall inte sluta löpa! Gör de det så kan det vara nått fel i livmodern. Tumörer och så.

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
987
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 207
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 930
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 702
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar