Fina plastburkar med skruvlock

D

Dallassallad

Efter att på kort tid lyckats med att tappa inte mindre än tre syltburkar i golvet, givetvis var de fulla med sylt, är jag nu på jakt efter ett hållbarare alternativ. Jag har fått för mig att det är mindre risk för kladd med skruvlock än lock som man snäpper/trycker på men jag tycks gå bet på detta. Det enda jag hittar är tråkiga "laboratorieburkar", finns det inget roligare alternativ? Är det någon som vet var jag ska börja leta, IKEA hade iaf inget.

Sv: Fina plastburkar med skruvlock

Du kanske istället ska investera i en så här:
rbgripper.jpg

så du kan bära dina syltburkar utan att tappa :D

Egentligen är det inte svårt.Men det är ju inget om man vet var man ska köpa dessa.Dom finns hos alla större leverantörer av förpackningsglas(säljer även i glasklar plast med skruvlock)Dessa burkar är hårda och spricker säkert om man tappar dom men dom går inte i bitar som glas gör.

Bland annat följande säljer.

Ahlströms

Sök på internet efter förpackningsglas så fins även plast där

Detta är ett mycket bra verktyg om man vill förstöra sina händer.Skadorna
blir mycket knepiga av detta idiotverktyg.En nu när du tränar i unga år utan
när man sedan blir över 50 och lederna värker som fan.Sådana här verktyg borde förbjudas

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 918
Senast: Araminta
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 853
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 240
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 280
Senast: Halali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar