Fin klätterväxt?

AnnaKarinA

Trådstartare
Finns det nån sån marktäckande som sprider sig lite hit o dit som hästar inte äter? :)
Vill gömma en ful slänt, och tänkte mig nån växt som kunde kringla runt lite där. Nu tror jag iofs inte att det finns nån hästarna låter bli, den ena äter ju citrusfrukter o sånt och den andra allting i princip...
Tips? :)

Sv: Fin klätterväxt?

humle borde väl inte vara så smarrigt för hästar.... annars kanske vresrosbuskar (finns olika färger) som ju är taggiga och kan växa överallt och får nypon som hästarna kanske gillar...

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 810
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det kanske inte är så många som vill läsa om mig men ifall nån vill veta vad som händer så tänkte jag bara skriva lite om några o lika...
2
Svar
26
· Visningar
2 640
Senast: svea
·
L
Relationer Hej! Jag är en tjej som skulle vilja prata om en sak nämligen om när man är bortskämd. Det var en som sa till mig att jag är bortskämd...
2
Svar
37
· Visningar
5 472
Senast: Milosari
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 431
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar