Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fina ni är! Det är så härligt att se att du berömmer honom så och blir så glad. Jeanna har gjort det bra va? (Den lösningen skulle jag också vilja kunna välja)KL
Danne kan han
Vad fina ni är! Det är så härligt att se att du berömmer honom så och blir så glad. Jeanna har gjort det bra va? (Den lösningen skulle jag också vilja kunna välja)
Aha! Där ser man vad dålig upplösning på mobilen gör fin är han och du matchar honom så klokt!Det är J som rider på filmen. Är jag som jublar i soffan hahah...
Så underbart kul att följa er utveckling! Har Jeanna lagt något bud ännu?! ;-)KL
Danne kan han
Äh, ni får en liten film från igår ändå -trots att den är suddig.
KL
Danne kan han
Här kommer en programträning från kursen jag var på.
Pålle har varit hos kiro och sen omskoning och hade en del låsningar, som jag trodde.
Otroligt att vi kunde tävla med låsningar sist.
Den första bakdelsvändningen var tydligen inge bra men enligt mig helt ok?
Vad tycker ni?
Enligt dressyrfröken är han fortfarande låg men om han kommer upp ska jag kunna rida på 8-or, känns väldigt högt :/
Mycket lydig och kompetent häst! Jag undrar vad som händer om du rider mer framåt i traven? Blir det passage då? Tempot du rider i nu ser lite tamt ut och hästen blir inte riktigt ärligt över ryggen, därav formen där den doppar in näsan lite mycket ibland. För att kunna rida i en stadigare form där hästen blir i lodplan så krävs nog mer kraft i bakbenen.Här kommer en programträning från kursen jag var på.
Pålle har varit hos kiro och sen omskoning och hade en del låsningar, som jag trodde.
Vad tycker ni?
Enligt dressyrfröken är han fortfarande låg men om han kommer upp ska jag kunna rida på 8-or, känns väldigt högt :/
Mycket lydig och kompetent häst! Jag undrar vad som händer om du rider mer framåt i traven? Blir det passage då? Tempot du rider i nu ser lite tamt ut och hästen blir inte riktigt ärligt över ryggen, därav formen där den doppar in näsan lite mycket ibland. För att kunna rida i en stadigare form där hästen blir i lodplan så krävs nog mer kraft i bakbenen.
Visst är det en äldre herre? Kul att se att du rider så noga igenom programmet. Ibland får du lite lång tygel och då hamnar handen i magen. Det är därför som du ibland hamnar i lite bakvikt. Allt naturligtvis mina egna personliga åsikter. Jag är långt ifrån någon superexpert. ;-)
Vad tycker ni?
Vad tycker ni?