###FILMTRÅD NR 3 På våra vackra dressyrhästar ###

Status
Stängd för vidare inlägg.
Din film hackar bara hos mig? Tycker det är ofta så när filmen inte är på Youtube utan på Videofyme eller Photobucket och liknande...någon annan som har det problemet?

Din film hackar bara hos mig? Tycker det är ofta så när filmen inte är på Youtube utan på Videofyme eller Photobucket och liknande...någon annan som har det problemet?
Trist! Ärligt talat så hade jag stora problem att ladda upp den överhuvudtaget. Tog den med iPhone. Har ni något tips? Youtube vägrade ladda upp den...

Vi fick 72.78% på sista ritten, trots lite tabbar :) var på programträning för Britt hammar. Red först programmet och fick 70% fick sedan 30 min träning, eli fick vila 30 min och sen red vi programmet " som tävling". Har på 3 månader stigit från 61.4 till 72.78% . :) Ska bara våga mig ut och tävla också... nån gång :)

Hej jag har tjuvläst lite och tittat på era fina hästar!! Se om jag vågar jag mig på att lägga upp lite klipp på min travare :) Ett klipp från programträningen igår. Vet om den lite kassa sitsen..
ett klipp från förra våren

Jag håller med övriga som berömt er! Jättefint! Inte illa att kunna börja få till höjd och häng i gången på ett varmblod. Kul att se!

Hej jag har tjuvläst lite och tittat på era fina hästar!! Se om jag vågar jag mig på att lägga upp lite klipp på min travare :) Ett klipp från programträningen igår. Vet om den lite kassa sitsen..
ett klipp från förra våren

Utöver det vill jag tillägga att jag tycker inte du ska vara hård mot dig själv ang din sits. Det är inte så jäkla enkelt att sitta ner på varmblodstravisar! Man kompenserar ju gärna med små grejer när det blir instabilt. Men det blir ju bättre och bättre ju mer man tränar. Och har man inte haft schwung i dem förr är det ju en omställning när det kommer. Du har dessutom svårare från start, tycker jag.

Klart du ska ut och tävla! Jag tycker det är skitkul att se när någon lagt ner tid och engagemang att utbilda sin vb-travare!
Ni är fina!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka