Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trist! Ärligt talat så hade jag stora problem att ladda upp den överhuvudtaget. Tog den med iPhone. Har ni något tips? Youtube vägrade ladda upp den...Din film hackar bara hos mig? Tycker det är ofta så när filmen inte är på Youtube utan på Videofyme eller Photobucket och liknande...någon annan som har det problemet?
Fast då måste jag ha någon speciell kabel...Kan du inte ladda över den till din dator o sen ta upp den på tuben?
Tack@LyasEligble vilken FIN travare!
Hej jag har tjuvläst lite och tittat på era fina hästar!! Se om jag vågar jag mig på att lägga upp lite klipp på min travare Ett klipp från programträningen igår. Vet om den lite kassa sitsen..
ett klipp från förra våren
Hej jag har tjuvläst lite och tittat på era fina hästar!! Se om jag vågar jag mig på att lägga upp lite klipp på min travare Ett klipp från programträningen igår. Vet om den lite kassa sitsen..