***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ***FILMTRÅD NR 2 på våra vackra dressyrhästar***

Jag har haft chaps i fyra år tills de gick sönder för några veckor sedan. En viss trevlig bukare har skickat sina avlagda stövlar till mig förra veckan, som förhoppningsvis passar mig, men jag har haft fullt upp och inte hunnit hämta hem dom än. Passar de inte så kommer jag köpa nya chaps igen. Mina ben är för hopplösa att hitta stövlar till enligt tidigare erfarenheter :devil:

Okey tack, det är alltid roligt att veta procenten tycker jag när man ser en ritt. Väldigt flott häst du har :)

Tack :) Ja han är lite spänd i sig själv och blir lätt lite trippig samtidigt, för en månad sen fanns det inte en chans att sitta ner ett enda steg i traven utan att han blev spänd som en fiolsträng.. :)

Vilken underbar häst du har! Den där kommer du att slå dig själv med om du startar båda hästarna du rider i samma klass! :D Svårt att få en iberier att slå ett fint halvblod när det kommer till klass och gång, det är jag den första att erkänna :)

Ooh, den där hästen gillar jag :love: Ser väldigt trevligt ut!

Jag tycker den går bättre med dig än med din tränare. Du rider mycket mer nuförtiden, bra jobbat!

Jag tycker den går bättre med dig än med din tränare. Du rider mycket mer nuförtiden, bra jobbat!

Jag tänkte samma sak, men vågade inte skriva det:o. (Såna som jag får inte kritisera GP-ryttare, men det får du;)).

Jag tänkte samma sak, men vågade inte skriva det:o. (Såna som jag får inte kritisera GP-ryttare, men det får du;)).

Hahaha

Jag håller iof med men har även förståelse för att J hade ett annat syfte när hon red mer än att det skulle se fint ut. För att det ska se fint ut kanske det behövs någon duktig som sätter dit det.. vad vet jag , jag har knappt sett Chasmir rida så jag vet inte vad hon kan rent tekniskt sett. Rida fint kan hon ju uppenbarligen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Fiorano
·
Fritid Så klart vi behöver en ny tråd för oss Virkning, Stickning, Nålbindning.
35 36 37
Svar
726
· Visningar
48 675
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 082
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag är ny på denna sida, vet inte om den fortfarande används eller om jag är på rätt plats, ber om ursäkt för de! Jag måste lätta...
Svar
13
· Visningar
3 350
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama