Filmtitelhjälp någon?

Mirre

Trådstartare
Handlar om en kvinna som jobbar på en psykavdelning, hon åker hem från jobbet och stannar för en person som står mitt i vägen. Dagen efter vaknar hon upp som patient på avdelningen där hon jobbar, alla behandlar henne som psykiskt sjuk. Vad tusan heter filmen? Kommer verkligen inte på det.

Den är SÅÅÅ läbbig! :nailbiting: Psykologiska skräckfilmer.. hu!
Är det mycket blod och sånt?
Jag kanske eventuellt vill se den men inte om det är massa blod och sånt. Den beskrevs nånstans som en thriller och såna tycker jag ofta är spännande men som sagt inte med blod och slaktade människor.

Är det mycket blod och sånt?
Jag kanske eventuellt vill se den men inte om det är massa blod och sånt. Den beskrevs nånstans som en thriller och såna tycker jag ofta är spännande men som sagt inte med blod och slaktade människor.

Knappt något blod alls vad jag minns! Kanske var någon i början som var blodig/bränd men inte resten av filmen.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 669
Skola & Jobb Lång historia lite kortare. Innan bytte jag om på jobbet tills kravet kom om att in och utstämpling ska ske i jobbkläder. Jag börjar åka...
2
Svar
28
· Visningar
1 994
Senast: Kirre
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 867
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
658
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama