Filmredigeringsprogram

kaffekart

Trådstartare
ja...finns det ngt sånt som e gratis att ladda hem?? antagligern inte, har ni annars tips på bra program? Jag har använt mig av Windows movie maker, men den räcker inte så långt, dessutom kan det programmet inte läsa av de filer som mina videokamerafilmer läggs upp i på datan... om ni fattar...

så jag måste ha ett bättre program ,fast fortfarande på hobbynivå liksom...

Sv: Filmredigeringsprogram

Jag kan rekommendera att du använder Adobe Premiere Elements som är en avskalad version av deras Premiere Pro. Det går att ladda ner en test version på deras hemsida om du vill pröva det, gillar du det tror jag det inte kostar så mycket att köpa i jämförelse mot Pro versionen som går på ett antal tusen lappar.

http://www.adobe.com/se/products/premiereel/

Jag har använt Premier Pro och After Effects. De är ganska enkla och använda också tycker jag, men det kan säkert vara ganska krångligt till en början.

ACDSee PhotoManager kan man ladda hem gratis. Det är hur bra som helst. Jag använde PhotoShop och PhotoImpact tidigare, men nu kör jag bara med ACDSee.

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 930
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ I januari för 7 år sen så var jag med om ett sexuellt övergrepp, jag var på besök i en kompis stad och vi gick på en födelsedagsfest där...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 881
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
170 019
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix