Filmer på duktiga westernhästar

lakrits

Trådstartare
Med tanke på vad som diskuterats lite grann i tråden om Globen, om andra duktiga raser i western, så tänkte jag att vi kanske kunde lägga in lite videos som vi vet finns på duktiga hästar.

Jag som nu har blivit haflingerfrälst har ju då förstås snokat fram filmer på denna ras, som för övrigt är en väl använd westernras.

OBS. detta är ingen tråd för att provocera eller diskutera raser i sig utan bara en kul tråd för att få se duktiga westernhästar!

http://www.myvideo.de/watch/1657179

http://www.myvideo.de/watch/821592

Sv: Filmer på duktiga westernhästar

Om den här tråden är skapad med tankar på globen-tråden så vore det ju bättre med filmer på svenska ekipage

Ok, sorry om jag missförstod dig :)

Nej...tanken kom från Globen tråden, det hade varit roligt att se filmer på duktiga hästar av andra raser än "westernraser".

Eftersom de jag la in var de jag hittat med "min" ras så lade jag in dom och hoppades på att andra hade lite filmer dom med.

inga av dem är väl sådär extraordinärt bra men det är olika raser iallafall ;)

Haha skulle de där vara pleasure? (tänker på welshen..)

Camargue hästen va översöt, synd att hon tappa hatten.. Då blir man diskad:D

Första filmen på araben med rött täcke, vilken härlig galopp.. Bara flyter.

Skumt.. Någon har sagt det till mig också.. Men aa.. Jag kan likagärna förvrängt det:angel:

Om man tappar hatten i fartgrenarna(barrel race mm.)blir man diskad inte annars.
Har tappat hatten mängder av gånger och aldrig blivit diskad (reining)

Man blir inte diskad i fartgrenarna bara för att man tappar hatten, utan man får 10 sekunders tidstillägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Igen och igen händer det. Vad kan man göra? Började morgonen med en promenad på vår vackra skogskyrkogård här i området( hundar...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 394
Senast: vallhund
·
Hoppning Feg dressyrryttare tittar in lite snabbt här hos er på hoppsidan :p Har en 6-åring som nu ska börja hoppas lite mer regelbundet av en...
Svar
4
· Visningar
1 375
Senast: vildros
·
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 495
Senast: Speedway
·
Hoppning Hej! Vet att det finns tusen trådar om hur man bygger upp muskler, och detta är ingen hoppfilm men den handlar om en hopphäst... så jag...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 533
Senast: nixa 324
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar