Filmen till Mumlan

castle_bar

Trådstartare
Det är snart fyra månader sedan min fina, fina lilla vän blev överkörd... usch vad jag saknar henne!

Jag knåpade ihop en liten film om henne häromdagen. Det är första gången sedan olyckan som jag överhuvudtaget orkar titta på bilder på henne i mer än bara ett par sekunder.

Jag tänkte, om någon vill se... så är filmen här.

Jag vet inte varför egentligen, men det är väl ett sätt att bearbeta sorgen, att göra ett litet bildspel med fin musik...

Om ni vill se en underbart söt liten hund så ska ni i alla fall ta en liten kik på filmen, hon var helt underbar min lilla Mumla :love:, saknar henne så fruktansvärt mycket!!! :cry:

Sv: Filmen till Mumlan

Jag hat tittat, njutit och grinat :( Jättefina bilder och ett vackert bildspel du gjort. Hon var fantastiskt fin och såg så klok ut, din Mumlan. Jag sörjer med dig och förstår din saknad. :cry:

jätte fint bildspel ..
Satt o blev fuktig i ögonen :(
Hon va fin din Mumlan, förstår att du saknar henne..

lite ot.. Vad heter låten? den va verkligen jättefin o passade perfekt till bildspelet...

Jättefin film, förstår att du saknar henne, jag förlorade oxå min förra lilla Bellibuppa. Måste bara fråga vad hon var för ras?

Tack... låten heter Into the West, det är Annie Lennox som sjunger den och den är från Sagan om Ringen.
Älskar den låten! :love: Fast jag gråter alltid när jag lyssnar på den!

Hon var en blandras, mamma är Jack Russel/Cavalier King Carles spaniel och pappa är Cocker spaniel.

hon var jättefin. jag har haft en hund med samma blick, hon var speciell hon också, tyvärr fins hon inte kvar längre min lilla rimma. åå nu blir jag tårögd

Usch, sånt här klarar jag inte av :cry:
Jag orkar inte ens tänka på hur förjävligt det känns.
Måste ändå säga att du är stark.

Hej!!

Vilken fin film du gjort - verkligen. Förstår din stora sorg och saknad. Finns inget värre än när ens vän går bort.

Sitter i en reception med tårar i ögonen o helt tjock i halsen, måste bita mig i läppen för att inte börja o gråta.

Jag har själv varit med om både ung o gammal hund som inte orkat mer, så jag vet hur jobbigt det är.

Mvh Dextrosol

Okej, tyckte att hon påminnde lite om min lilla blandrastjej som vi fick avliva för 2 år sedan (hon var ett år) pga. att hon fick en hjärntumör. Hon var blandning samojed/jack rusell/bordercollie

Jätte sorligt jag lider värkligen med dej men komihåg att altid tänka posetivt. Hon har det säkert bra där hon är nu och du kanske ska skaffa ny valp vad vet jag. du ska alltid ha henne i bakhuvudet men ibland kan det bli så att julänge man sörjer desto svårare blir det. TA det ej på fel sätt

Senast ändrad:

Andra gången jag grinat idag. Kunde inte se färdigt hela filmen, är så vansinnigt känslig när det gäller sån här och då speciellt hundar. Må den lilla varelsen vila i frid.......

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 148
Senast: AraSlei
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 835
Senast: Anonymisten
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
3 032
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 854
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka