Filmen fungerar inte

Sv: Filmen fungerar inte

Jag ser då iaf två människor, av rösterna att dömma av honkön, och två hundar i snö. Filmen är bitvis lite mörk.

Det är förmodligen så att du har något fel i ditt visningsprogram. Frågan har diskuterats här på forumet tidigare.
 
Sv: Filmen fungerar inte

Har provat olika visningprogram nu och även att konventera filmen till .AVI och .Wav men den vill inte fungera i allafall för mig. Lägger jag ut den på nätet, så visas den fortfarande konstigt, och det borde den väl inte göra, om det vore fel på mitt visningsprogram?
 
Sv: Filmen fungerar inte

Troligen fattas det någon codec för dig.

Jo även om du lägger upp den på nätet så måste den spelas upp i någon spelare och det blir i ditt visningsprogram och eftersom den inte har rätt codec så visar den fel.

Testa VLC som finns www.videolan.org/vlc
 

Liknande trådar

Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 408
Senast: Migo
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
797
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 089
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 533
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp