Filmat men den vart stooor!!

MoonFlight

Trådstartare
Filmade när jag tävlade den 30 okt men filerna vart så enormt stora runt 90 mb och vem orkar sitta och ladda ner det om man ska kolla på dom? Filmerna vart i mgp av någon anledning, men nu vill jag ju minska ner dom och göra så dom blir mindre.
Ligger på mellan 1 - 4 min/film. Men jag hittar inget program att göra om dom i, någon som har tips??
 
Sv: Filmat men den vart stooor!!

Jo den spara i ett sådant format så det flesta windows datorer utan några problem ska kunna spela upp det men för Mac och Linux personer blir det lite mer problem.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 791
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 425
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 187
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 735
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp