Film på bebisbumpningar.

Sv: Film på bebisbumpningar.

Härligt:D . Jag kommer så väl ihåg hur det kändes och det var för 14 år sedan med första och 12 år sedan med andra.Usch vad tiden springer iväg.

Mvh Nickelilltroll
 
Sv: Film på bebisbumpningar.

Vad häftigt, längtar tills min bebbe blir sådär stor & livlig. :love:

Hur långt gången är du?
 
Sv: Film på bebisbumpningar.

Är i vecka 33 nu. Sonen föddes förra gången i v. 36, så dit är det bara tre veckor kvar.

Men då blev jag igångsatt pga havandeskapsförgiftning, förhoppningsvis får jag gå längre denna gång.
 
Sv: Film på bebisbumpningar.

Vilken trevlig flashback jag fick! :D

Det kändes verklingen som att ha en alien, eller två, i magen när det satte igång!! :)

/Timsetim
 
Sv: Film på bebisbumpningar.

Jag låg med fjärkontrollen på magen igår och kolla på när den hoppade runt :love:

Åh jag längtar tills min mage oxå rör sig sådär mycket :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 845
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 039
Senast: Rie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp