Film på bebisbumpningar.

Sv: Film på bebisbumpningar.

Härligt:D . Jag kommer så väl ihåg hur det kändes och det var för 14 år sedan med första och 12 år sedan med andra.Usch vad tiden springer iväg.

Mvh Nickelilltroll

Vad häftigt, längtar tills min bebbe blir sådär stor & livlig. :love:

Hur långt gången är du?

Är i vecka 33 nu. Sonen föddes förra gången i v. 36, så dit är det bara tre veckor kvar.

Men då blev jag igångsatt pga havandeskapsförgiftning, förhoppningsvis får jag gå längre denna gång.

Vilken trevlig flashback jag fick! :D

Det kändes verklingen som att ha en alien, eller två, i magen när det satte igång!! :)

/Timsetim

Jag låg med fjärkontrollen på magen igår och kolla på när den hoppade runt :love:

Åh jag längtar tills min mage oxå rör sig sådär mycket :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 961
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Här om dagen satt maken och lekte med dottern (4,5 månad), och skrattade med olika röster som hon under en stund tyckte var jättekul...
Svar
14
· Visningar
1 967
Senast: Voeux
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 392
Senast: valpköpare
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 309
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar