Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Snygg (men ibland plötsligt jätteful så man hoppade till, hennes sovrum tex), skrattretande ibland, förvånansvärt osexig ibland (ibland sexig).Hur tyckte ni den var?
Dålig, men inte förvånad då boken också är skräp.
Ren nyfikenhet, varför går man och ser en film om man tycker att boken är skräp?
Jag har inte sett filmen, men jag undrar om det finns någon som åtminstone känner någon som tycker att den är bra. Det skulle vara intressant att höra vad den/de tycker är bra i så fall
Fråga dem om du får tillfälle!Jag har inte heller sett den men vet flera som tycker filmen var väldigt bra. Vad som är bra vet jag inte men det är väl en helhetsgrej antar jag?
Om du vill, förklara vad som var bra!Jag tycker de fick till det rätt bra ändå. Filmen var okej!
Jag menar i alla fall inte så, utan jag skulle vilja veta just av den anledningen. Tycker att det är intressant när så många ser den men "ingen" tycker att den är bra.Tycker också den var bra. Inte jublande fantastisk men bra.
Har läst alla böckerna och tyckte samma om dom.
Känner att i diskussioner som förs lite var stans så "ska" man tycka att den är dålig och skit vilket gör att de som ändå gillar den inte säger det för att då måste man typ försvara varför.
Känner att i diskussioner som förs lite var stans så "ska" man tycka att den är dålig och skit vilket gör att de som ändå gillar den inte säger det för att då måste man typ försvara varför.