Festpyssel

Mirre

Trådstartare
Japp vi ska ha lite namngivningfest tänkte vi.

(mest för att jag är så pyssel och baksugen :P )

Men vill ha lite tips och bilder på kul pyssel.
Inbjudningskort, bordsdekoration osv.
Det blir litet och enkelt men vill ändå göra det fint :)
 
Sv: Festpyssel

oj de finns massor med kul man kan göra,
Gå ut och hitta någorlunda raka grenar mitt förslag är något i stil med energiskogens träslag (dom är ganska raka)
Sen klipper du till i lagom längd och knyter dom brdvidvarandra och knyter de runt en ljuslykta eller så gör du bordstabletter som du dukar fram tallrikar osv på.

du kan använda hushållsrullar eller toarullar (Den hårda kartongen i mitten av dom) till o göra supersöta bordsplacerings/servettringar!
lite spetstyg något fint bokmärke eller annat roligt och klistra fast i lagom stora bitar av hushållsrullen;)

har massor med tips att komma med men jag hinner inte skriva allt nu återkommer inom kort! :love: kan fixa bilder också på vissa saker om du vill de!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
767
Senast: Trott
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 878
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp