• Avel
  • Trådstartare Trådstartare viktor
  • Startdatum Startdatum
V

viktor

har idag varit och tittat på en ettårig skäckhingst efter ferrari kan någon berätta om ferrari det enda jag vet är att han är efter florestan 1 har någon av er sätt honom ridbarhet temprament och så vidare tacksam för svar.

Sv: ferrari

Ferrari är en svart/vit skäck e:Florestan-Polany om jag ej missminner mej.Han fick dubbeldiplom...hm om det var på treårstestet el senare?Han är numera valack och finns ännu såvitt jag vet i Sverige.Han skulle sålts till USA men där blev väl nåt strul med köparen.Han ska vara mkt trevlig i temperamentet.Tror han är runt 170 cm minns inte exakt.

jag har sett honom en gång för något år sedan på en hoppträning det var en joung rider ryttare som hade honom då. Han blev väl sedan såld utomlands tror jag eller vet du säkert att han finns kvar i sveriga crasy?

Nej jag är inte säker.Men en person som sade sej äga Ferrari som valack ringde på mitt ena sto som var till salu i våras.Då var han i allafall i Sverige och stod i något stall där det fanns galopphästar...i skåne om jag minns rätt.

Och jag har hört rykten om att han exporterades till Danmark, tror t o m att det var till Hasse Hoffman, och kastrerats där :confused:

Han skulle gå till USA via Hasse Hoffman...så fattade jag det som.

Albano exporterades till Norge däremot och såldes även han av E & G.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 194
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 624
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 567
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 267
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka