Fel i köpekontrakt. Hjälp!

Gallardo

Trådstartare
Såg precis att det står ett fel i köpekontraktet.
Mitt postnummer är fel.
Det ska vara 681**, men det står 684**
Allt annat är rätt!

Måste vi skriva ett nytt nu?!

Sv: Fel i köpekontrakt. Hjälp!

det är egentligen inget att bry sig om skulle jag tro.

du kan ju likaväl flytta om x antal månader å då stämmer ju inte adressen alls...

så kinkit lär det väl inte vara. som personen innan skrev, flyttar du om en månad så står det fel i kontraktet ändå.

värre vore det om siffror i priset är fel:angel:

Hehe... Tack så mycket hörrni! ;)
Blev orolig i onödan ser jag. Det är mitt första hästköp, så jag vill inte att något går fel.
Tack för hjälpen! :bump:

Stryk över det felaktiga och skriv det korrekta istället - gör lika på båda. Huvudsaken är att kontrakten är lika! :)
Sedan är det ju som någon sa - mindre kinkit med en sådan sak, finns värre saker som kan stå fel..

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 096
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
623
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 055
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar