Haha.. jag tycker också detta var jättespännande. Även om jag inte vill förminska TS problemInga fler nyheter? Nyfiken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha.. jag tycker också detta var jättespännande. Även om jag inte vill förminska TS problemInga fler nyheter? Nyfiken!
Grattis!NU har vi fått svar! SLU skickade efter det B prov från fölet som fanns på ASVH och gjorde om hela DNA testet från scratch. Och det visade sig att det stämde med den rätta hingsten! Det var alltså DNA testet som det blivit knas med och inte något fel på varken skicken eller semineringen.
Så skönt att inte behöva ställa någon till svars och helt FANTASTISKT att fölet är det bi tänkte oss från början. I kväll blir det till att fira! :-D
NU har vi fått svar! SLU skickade efter det B prov från fölet som fanns på ASVH och gjorde om hela DNA testet från scratch. Och det visade sig att det stämde med den rätta hingsten! Det var alltså DNA testet som det blivit knas med och inte något fel på varken skicken eller semineringen.
Så skönt att inte behöva ställa någon till svars och helt FANTASTISKT att fölet är det bi tänkte oss från början. I kväll blir det till att fira! :-D