Fei vs cei***

T

Torahz

Kan ni förklara vad de betyder för en novis inom distansen och ridsport över huvud taget.

Sv: Fei vs cei***

Fei är benämningen för det internationella ridsportsförbundet. Federation equestre internationale. cei*** är benämning på tävlingform och status/svårighetsgrad.

Är antalet stjärnor beroende på svårighetsgraden?

På vilket sätt i såfall?

Det vet jag inte, jag vet inget om svårighetsgrader i distans men om det är som i fälttävlan så blir det fler stjärnor ju högre svårighetsgrad och när det gäller distans så borde det väl bli längre??

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 743
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Min pensionerade pappa har hängt alldeles för mycket på olika internetforum där man har en sjuklig fixering vid att förneka könsdysfori...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 563
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 587
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 501
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar