anna_mikaela

Trådstartare
våran lilla tjej har feber. Hon brukar inte ha det och har hon feber så brukar det inte vara så länge. Hon fick feber i tisdags natt och det har gått lite upp och ner igårkväll så fick jag för mig att hon var på väg att friskna till men så var inte fallet. 39.7 idag. det går förkylningar nu med ganska hög och mycket feber men jag har en klump i magen i alla fall. Nu är det helg dessutom och vårdcentralen är stängd, varför gick vi inte dit idag? Gissar att det är en förkylning men eftersom hon inte brukar ha feber så är jag ganska orolig eller kanske inte orolig men lite småstirrig. Hon är tre år fyller fyra snart. Dessutom har jag aldrig ätit penecilin och jag tycker väl att alla förkylningar går över... Men nu är det vår lilla tjej det gäller och då är det värre.

Behövde skriva av mig lite.
 
Sv: Feber!

Gå in på förkylningsakuten. Apoteket.se
Jag brukar gå in där o trycka in om jag känner mig orolig
 
Sv: Feber!

Tack så jätte mycket gick in där på en gång. Svaret blev dock att det kan vara något annat än vanlig förkylning... hoppas hon är bra imorgon. Huga.
Men bra sida iallafall.:bow:
 
Sv: Feber!

Nåja, hon blir nog frisk snart:)¨
Hon såg ju piggare ut igår än när vi träffades på unoX
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 425
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 086
Senast: Jahaja
·
  • Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 388
Senast: Crossline
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 620
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp