Favorittrådar?

Russis

Trådstartare
Hur gör man så att man kan ha vissa trådar som favoriter? så man slipper lete fram och tillbaka i alla olika forumen för att hitta den man letar efter. tidigare kunde man bara sätta kryss i en ruta så fick man den och den tråden som favorit på sin kontrollpanel och kunde snabbt gå in och kolla om man t ex fått svar o s v.. HUR GÖR MAN NU?!

Sv: Favorittrådar?

A_K_N vill att ALLA ska få jobba lite ;)
Jag retar henne lite med:
Svara med "avancerat" och välj prenumerera!

Jag fattar inte heller hur man gör. T.ex. Klassisk dressyr ligger under Dressyr, den vill jag kunna se "direkt". Hur gör jag?

Nej, jag utgick ifrån att det inte stod något viktigt.... SJÄLVKLART har jag läst den här tråden, men förstår fortfarande inte. Att söka har jag redan gjort, så det tipset behöver jag inte heller. En förklaring, kanske? :idea:

A_K_N vill att ALLA ska få jobba lite ;)
Jag retar henne lite med:
Svara med "avancerat" och välj prenumerera!

eller gå in i kontrollpanelen -->redigera alternativ --> standardalternativ prenumeration, så kommer det upp i kontrollpanelen de trådar du svarat i... Beroende på alternativ man väljer så kan man få epost när svar kommit...

Inser nu att jag och TS åsyftar olika saker. Jag vet hur man prenumererar på trådar. Men hur gör jag om jag bara vill ha vissa forum uppe i "raden" till vänster? Jag är aldrig inne på t.ex. dressyr eller trav, men är ofta inne på flera av underforumen. Kan jag få dem mer lättillgängliga?

Nej, det går inte att anpassa meny-raden i dagsläget. Vill man få snabbknappar till vissa forum så får man lägga in dem i sin webbläsare som snabblänkar.

Ja det går ju att antingen prenumera på forumen eller använda sig av den länken man får upp om man går in på hästforum i menyn, då får du upp alla hästforum med underforum, allt på samma sida.....

men det finns att söka på prenumerationer för jag vet att det skrevs om det för inte så länge sedan, och hästforumssidan tas upp lite då och då...

Är det inställt automatiskt att man vill prenumerera på trådarna man skriver i? För jag hittar inget ställe man kan välja till/bort det förutom när man skriver varje inlägg...

För trådar jag vill ha koll på men inte har skrivit i tycker jag det enklaste är att gå in i tråden och välja Trådverktyg - Prenumerera på denna tråden.

För att komma snabbt till mina prenumerationer så har jag sen snabbknapp i webbläsaren samt använder Snabblänkar - Prenumerationer.

Det är en inställning man gör själv i Kontrollpanelen. Om man klickar på Redigera alternativ (under Inställningar & val) så får man upp Standardalternativ för trådprenumeration under rubriken Meddelanden & trådbevakning. Där väljer man hur man vill ha det.

Ja, nu ser jag att jag missade "Ingen prenumeration" när jag tittade sist, såg bara alla e-postinställningar!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 849
Senast: MML
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 672
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 344
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 574
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar