Favorithingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Daveeka
  • Startdatum Startdatum
D

Daveeka

Vilka är era favorithingstar som verkar/har verkat i halvblodsaveln och varför? Kanske har ni olika favoriter till olika typer av ston? Kul att höra vad ni har för preferenser i denna djungel av hingstar. ;)

Sv: Favorithingstar

Indoctro har legat mig varmt om hjärtat, små och välhoppande hästar de jag har sett. Sen vet jag inte om han gjort så jättemycket för svensk halvblodsavel iofs ;)

Sv: Favorithingstar

Irco Marco, Robin Z, Cortez ligger väldigt högt upp på min lista vad gäller hoppaveln de sista 10-åren.

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 934
Senast: Lea88
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 984
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 597
Senast: ildiko
·
Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 441
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka