Favobarnkläder?

Sv: Favobarnkläder?

Ameo:

Jag har kikat lite på Lingon & Blåbär, men det var ganska krångligt att köpa bebiskläder av dom..
Man köper dem enklast genom att gå på en visning eller ha en själv.
Ameo; Jag har också kikat lite på L&B, har en bekant som säljer, men de har lite väl torftigt med bebiskläder tycker jag. Däremot barnkläder (som de ju dessutom sliter mer på) lär det säkert bli en del senare.
Det är ju inte de billigaste plaggen man kan köpa, vilket gör att de flesta undviker det till de minsta barnen. Man kan ju anta att det är därför just bäbiskollektionen är liten...

Man köper dem enklast genom att gå på en visning eller ha en själv.

Precis, ganska krångligt om man jämför med att bara klicka hem ;)

Fast å andra sidan blir det inte en massa onödiga köp istället :)

Sedan gillar jag Exit och Me&I, de är ju lite dyrare men roliga.

Exit gav jag upp för flera år sedan då plaggen alltid gick upp i sömmarna efter bara någon dag :crazy:

Jag älskar danska barnkläder som Katvig och så som redan nämnts i tråden MOLO. Glada färger och udda men mjuka material, kossor och hawaiiblommor...:cool:

det vi har köpt hittils kommer från hm lindex o kappahl, har även kikat inne på villervalla, de har mysiga kläder, var även på en visning av kläder från me&I men det var inget just då som föll mig i smaken, hösten 2008 kollektion... de hade inte fått in vårkläderna ännu så får väl kika på de oxå :)

Jag gillar NameIt, de är billiga och rimlig kvalitet. Enda felet är att deras kollektioner är ganska hårt könsriktade. Pop gillar jag oxå, lite dyrare men bra kvalitet och kulig design.
Mest lägger jag pengar på bra utekläder.
Elvira har ylleunderställ från minimundus, de är fantastiska, håller i för evigt trots att hon har dem varje dag på dagis. Där köper jag oxå yllesockor och mössa i väpnarmodell.
Vinterkängor från Ecco, oslagbart lätta och smidiga samtidigt som de andas och har gott om plats för små växande tår.
Overallen är från Didrikson, har alla bra detaljer, som tex en huva som är justerbar så den verkligen sitter bra.

Förutom Hm och Lindex gillar jag Nowali´s strumpor. Bra resår och mjuka, lite tjocka och åker sällan ner.

Villervalla har jättefina och smidiga bodysuits.

Jag har massa olika märken hemma och jag är bara missnöd med Nanoou som knapen lossnade första gången tröjan skulle på.

Ej sikke lej har fina färger också.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 961
Senast: Anonymisten
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka