S

Salla

Har fastnat för denna hingst, men undrar lite över var man kan hitta mer info, ex. dräktighetssiffror, exteriöra omdömen m.m. Jag behöver mer info än det som står på hemsidan där hingsten ska vara stationerad i år här i Sverige.

Någon som vill hjälpa mej med detta?

Sv: Faustinos

Hans exteriöra omdömme av den svenska nämnden borde finnas på asvh´s hemsida. Men de tyska uppgifterna om dräktighet lär hingsthållaren ha koll på.

Det är iaf en jättefin hingst! Såg honom i Hbg och gillade honom. Men för att få en superavkomma måste stoet ha bra tryck i bakkärran!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 292
Senast: Äpplet.
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 073
Senast: shebeen
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 488
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka