Fattar inte....

YorkWann

Trådstartare
....hur det kommer sig att katter som är lika gamla, rör sig i stort sett lika mycket, äter i stort sett lika mycket(av samma slags foder) , är ute lika mycket osv, kan bli så olika? Den ena börjar nämligen bli lite rund medans den andra nästan är lite åt det smala hållet. :crazy:

Sv: Fattar inte....

ja, det är inte lätt att förstå genetikens under... Det är väl som med oss människor, vissa lägger på sig av att titta på mat, andra kan äta hur mkt onyttigt som helst utan att gå upp ett gram.

Sv: Fattar inte....

samma här oxå :)
min ena väger ca 4-5 kg.. medans den andra väger MAX 3 kg å dom är systar å får lika mycket mat m.m :rofl:

Liknande trådar

Katthälsa Jag är rädd att min ena katt (hankatt på 4 år) drabbats av forl. hans framtänder växer , eller ser ut att göra, speciellt den ena. Det...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 645
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 895
Senast: Frida.G
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar