chiiliacanth
Trådstartare
Det fanns ingen ledig tid fören 14 juni. Men då ska de söva, rengöra, o ta bort ev tänder som är drabbade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fint att du märkte och såg till att han fick hjälp. Och ja jag tror du kommer märka att han mår mycket bättre sen efteråt just för smärtan är borta. Så har det varit för de 2 jag haft som blivit av med alla tänder förutom nån huggis. Båda har mått bättre utan tänder än med, och båda har ätit torrfoder utan problem efteråt medNu har kissen varit hos veterinären. Det var forl och vet fick dra ut alla tänder utom huggisarna i underkäken. Stackarn Men hon tror han kommer klara sig fint ändå (som ni sa) . Måste ju haft jätteont. Är så glad att jag tog tag i o åka in med honom
Tack vad skönt o höra resultatet kan bli så bra! Hur länge tog det innan era kunde äta torrfoder? Min kisse åt en hel påse blötmat (skonkost) nu, han har aldrig ätit med sån aptit nånsin! Så härligt o seVad fint att du märkte och såg till att han fick hjälp. Och ja jag tror du kommer märka att han mår mycket bättre sen efteråt just för smärtan är borta. Så har det varit för de 2 jag haft som blivit av med alla tänder förutom nån huggis. Båda har mått bättre utan tänder än med, och båda har ätit torrfoder utan problem efteråt med
Det var inte farligt dyrt.Kan även tillägga att jag fick betala 4500 kr för kalaset, då ingick specialblötfoder o näringsdryck att ta nu första veckan
Min tog ju visserligen bara bort huggisarna, men jag började ge henne torrfoder efter en vecka och hon åt det lite försynt redan då. Tror kanske det tog 10 dagar innan hon började äta torrfodret "som vanligt".Tack vad skönt o höra resultatet kan bli så bra! Hur länge tog det innan era kunde äta torrfoder? Min kisse åt en hel påse blötmat (skonkost) nu, han har aldrig ätit med sån aptit nånsin! Så härligt o se
Min åt det direkt. Det var inte meningen men den envisades med att stjäla av kompisens torrfoder trots fri tillgång på blötmat (och kompisen levde 14 år och vägrade från kattunge till dagen han dog att äta blötmat så kunde inte ta bort torrisarna heller)Tack vad skönt o höra resultatet kan bli så bra! Hur länge tog det innan era kunde äta torrfoder? Min kisse åt en hel påse blötmat (skonkost) nu, han har aldrig ätit med sån aptit nånsin! Så härligt o se
Tack vad skönt o höra resultatet kan bli så bra! Hur länge tog det innan era kunde äta torrfoder? Min kisse åt en hel påse blötmat (skonkost) nu, han har aldrig ätit med sån aptit nånsin! Så härligt o se
Nu har kissen varit hos veterinären. Det var forl och vet fick dra ut alla tänder utom huggisarna i underkäken. Stackarn Men hon tror han kommer klara sig fint ändå (som ni sa) . Måste ju haft jätteont. Är så glad att jag tog tag i o åka in
4500 för nästan alla tänder?Kan även tillägga att jag fick betala 4500 kr för kalaset, då ingick specialblötfoder o näringsdryck att ta nu första veckan
Ja det stämmer4500 för nästan alla tänder?
Det är en liten privat klinik, tror hon specat sig lite på katter. De kör en tand-dag minst en dag i veckan, tror det är därför de fått ned priserna. Mycket bra vård också!Wow! Överallt jag tittat börjar kostnaden för EN tand runt 5000kr. Jag vill bli kompis med din veterinär
Det är en liten privat klinik, tror hon specat sig lite på katter. De kör en tand-dag minst en dag i veckan, tror det är därför de fått ned priserna. Mycket bra vård också!
Södra sverige, blekinge länVilken del av landet bor du i?
Södra sverige, blekinge län
jag skickar pmskulle du kunna pma ställe till mig? bor också i Blekinge nämligen och alltid bra att veta bra veterinärer
Fixar hon hundtänder också? Jag har en liten hund med tandlossning (tror det är tr hon har också, men har inte hennes tandkort här) och det hade varit skönt att slippa betala nästan 10k varje gång. Jag bor också i Blekinge så du får gärna skicka PM till mig ocksåSödra sverige, blekinge län