Fått nytt jobb. Mailsignatur?

Masterkatten

Trådstartare
Jag har fått nytt jobb men vad tusan skriver jag i min signatur på min nuvarande arbetsplats? Det står helt still...

Något i still med min sista dag är xx, inga mail kommer att vidarebefordras bla bla.. gärna på engelska.

Någon som vill hjälpa? :)
 
Jag har fått nytt jobb men vad tusan skriver jag i min signatur på min nuvarande arbetsplats? Det står helt still...

Något i still med min sista dag är xx, inga mail kommer att vidarebefordras bla bla.. gärna på engelska.

Någon som vill hjälpa? :)
Du ska väl inte skriva i signaturen, utan i autosvar?

Ett autosvar om att "xx inte längre arbetar på företag y."
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
515
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 041
Senast: Elo
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 183
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp