Fått en häst på inridning, behöver tips!

Sv: Fått en häst på inridning, behöver tips!

ÅÅÅÅÅH va jag är trött på alla hästmännisko-mobbare som vräker ur sig onödiga elaka saker bara för att själv få känna sig i överläge en sekund. Jag tror att ni "vana inridare" som hållt på i en 10 år skulle behöva slänga ut en sån här fråga själva för att få in lite nya unga friska tankar i skallen. Ta chansen och lär er nåt nytt!
Ni är så tråkiga.
Var tvungen att säga nåt.....

Sv: Fått en häst på inridning, behöver tips!

Vi "vana" inridare (vad är en inridare?) tar liksom oftast betalt av andra för att vi vet dessa saker.

tror inte det är många utbildade instruktörer som tränar för lilla Lisa 14 år.

Trådskaparens fråga var så basic att en van inte hade behövt ställa den.

Lite att fundera på:
När är man van? Hjälpt till att sitta in kanske fem stycken hästar/ ponnyer eller ridit in och utbildat hundratals?

Sedan lär man så länge man lever. det håller jag med om och man får visst ställa frågor här på forumet.

Att däremot kalla sig van när man ställer basic frågor tycker jag är en helt annan sak. :bow:

Liknande trådar

Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 710
Senast: Askur2017
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 026
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 696
Senast: Freazer
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
830
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dagens nagellack!
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur