Fasta soffor på IKEA?

kolblakkur

Trådstartare
Vi måste köpa en ny soffa, och har tittat på IKEAs nya soffa Norsborg (tvåsitsig med schäslong) på nätet. Men är det någon här som provsuttit den och kan berätta om den är mjuk, medel eller fast?

Finns det någon annan soffa på IKEA som ni vet är fast?

Har en IKEA Friheten 2-sits med schäslong, är iof en bäddsoffa men den är fast i sitsen och skön att sova i oxå... ;)

Vi måste köpa en ny soffa, och har tittat på IKEAs nya soffa Norsborg (tvåsitsig med schäslong) på nätet. Men är det någon här som provsuttit den och kan berätta om den är mjuk, medel eller fast?

Finns det någon annan soffa på IKEA som ni vet är fast?
Jag har provsuttit den o upplevde den nog rätt fast. Mannen som har opererad rygg satt bra. Upprätt o bra stöd för ryggen. Men det var absolut inte hård eller så.

Liknande trådar

Hemmet Har letat en ny soffa i flera månader utan att hitta exakt det jag söker. Har provsuttit på IKEA, Trademax och Mio. Fler butiker finns...
Svar
15
· Visningar
1 765
Senast: Eli
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Lyan
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Jag tittar på soffor då jag ska köpa en men funderar på om jag ska ha en i skinn eller tyg. Det har varit lite av en dröm att ha en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 800
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 439
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar