Fast på Jobbet

Hambo

Trådstartare
Jag är fast på Jobbet och kan inte komma i väg till Göteborg
Nån annan som ska dit i dag ?

Hej från Hambo

Senast ändrad:
Sv: Fast på Jobbet

Inte direkt väder för att gå på lopp på Säve. Tycker synd om alla som ska gå där hela dagen - även om det är ett par fina lopp.

Hade hellre varit i Paris!:love:

Vädret var inte så illa ändå som man kunde tro, det lugna ner sej o klarna upp hyfsat, några solglimtar under dagen och inte en droppe regn! Först i slutet av dagen tog det i igen.

Just nu är jag glad att jag är hemma och inte i Värmland !
Men jag längtade efter någon som fn är i värmland:o
Hej från Hambo

Jag antar folket som stått ut på galoppen denna Blöta? dag ???

Hej från hambo

Haha jaha okej :D ja det är de verkligen värda! Vilket slit det är att få allt att klaffa o fungera. Och banan har verkligen blivit kanonfin!

Senast ändrad:

Det var ju inte blött och det är inget "att stå ut med", det är bara trevligt!:bump:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Skola & Jobb Lång historia lite kortare. Innan bytte jag om på jobbet tills kravet kom om att in och utstämpling ska ske i jobbkläder. Jag börjar åka...
2
Svar
28
· Visningar
2 029
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Vi funderar på att flytta och det behövs då såklart jobb på nya stället. Det söks nu folk för en fast tjänst på 77% som jag har stor...
Svar
6
· Visningar
438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka