Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kört med torrfoder till min ett tag (bl.a. Hill's, RC, Pro Pac) och har nu gått över till färskfoder (Fodax) och de största skillnaderna jag har märkt är att han har mycket bättre aptit, mycket bättre i magen och hull och pälsen är finare =)
Om jag inte ser helt fel på bilden har du ett Lejon, stämmer det? Blir du inte ruinerad av att bara ge färskfoder? Vårt lejon äter också dålig så vi har blandat ut torrfodret med färskfoder för att inte göra för stora hål i plånboken...
Om jag inte ser helt fel på bilden har du ett Lejon, stämmer det? Blir du inte ruinerad av att bara ge färskfoder? Vårt lejon äter också dålig så vi har blandat ut torrfodret med färskfoder för att inte göra för stora hål i plånboken...
Jag vill ge ett foder som är mer naturligt än då kanske torrfoder.
Det stämmer, jag har ett lejon När han åt torrfoder så gick det åt ungefär 1 ½ säck á 15 kg och det gick på ca. 500 kr/månad även om jag var tvungen att köpa 2 säckar. Nu med färskfodret så köper jag 7 påsar åt gången (6-7 veckor mellan leveranserna) och varje påse kostar 120 kr så det blir 840 kr sammanlagt för ca. 84 kg mat. Månadskostnaden blir då runt 400 kr för det går åt ungefär 10 kg/vecka kanske mer när han är äldre men det beror på vad han väger då, nu väger han ca. 65 kg och är 19 månader.