Farmen 2017

Ja, suck. Vad har hänt med Stina?? Vad har TV4 mörkat om Maria som man inte fått se? Jag har inte upplevt Maria som att hon kkört över Linnea. Eller är det ett fortsatt spel att starta gräl som Stina och Linnea startade för några avsnitt sedan??

Ja, suck. Vad har hänt med Stina?? Vad har TV4 mörkat om Maria som man inte fått se? Jag har inte upplevt Maria som att hon kkört över Linnea. Eller är det ett fortsatt spel att starta gräl som Stina och Linnea startade för några avsnitt sedan??
Stina var ju helt galen från dag ett. Hon gapade och skrek det första hon gjorde, så jag tvivlar på att det hänt någonting särskilt.

Fast Stina var ju på Maria redan från dag ett ;)
Så jag tror att hon ogillar henne av ren avundsjuka eller något liknande.
Stina gapade och bråkade med henne redan på Bråten, otroligt osympatisk gaphals den där Stina.:rage:

Jo men på Stina låter det ju som om Maria har klagat och gnällt på henne hur mycket som helst, så tänkte om det va nått kag missat :grin:
Hoppas nu att Stina väljer Marie och åker ut med buller o bång! :devil:

Jo men på Stina låter det ju som om Maria har klagat och gnällt på henne hur mycket som helst, så tänkte om det va nått kag missat :grin:
Hoppas nu att Stina väljer Marie och åker ut med buller o bång! :devil:
Ja, det hoppas jag med. Då kanske det blir harmoniskt på farmen.
När sänds farmen nästa gång? Söndag?

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 072
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka