Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck vilka småbarnsdiskussioner
Och de tre i skogen verkar ju som de är med
Vi får hålla tummarna! Hon kommer säkert välja Maria, och Maria har nog övertag i styrka.Åker pruttlisa hem tror jag det blir betydligt lugnare och trevligare på farmen
Nej Linnéa tror jag inte det blir....och så blir Linnéa storbonde igen, eller har Stina lyckats bonda med någon annan potentiell storbonde tro?
Vad har hänt med Stina??
Stina var ju helt galen från dag ett. Hon gapade och skrek det första hon gjorde, så jag tvivlar på att det hänt någonting särskilt.Ja, suck. Vad har hänt med Stina?? Vad har TV4 mörkat om Maria som man inte fått se? Jag har inte upplevt Maria som att hon kkört över Linnea. Eller är det ett fortsatt spel att starta gräl som Stina och Linnea startade för några avsnitt sedan??
Av det som visas i tv verkar ju Stina ha tappat det helt.
Fast Stina var ju på Maria redan från dag ettJa jag kan inte förstå vad Maria gjort henne![]()
Fast Stina var ju på Maria redan från dag ett
Så jag tror att hon ogillar henne av ren avundsjuka eller något liknande.
Stina gapade och bråkade med henne redan på Bråten, otroligt osympatisk gaphals den där Stina.![]()
Ja, det hoppas jag med. Då kanske det blir harmoniskt på farmen.Jo men på Stina låter det ju som om Maria har klagat och gnällt på henne hur mycket som helst, så tänkte om det va nått kag missat
Hoppas nu att Stina väljer Marie och åker ut med buller o bång!![]()
Ja, det hoppas jag med. Då kanske det blir harmoniskt på farmen.
När sänds farmen nästa gång? Söndag?
Nu är det dags då!Popcornen är klara, detta kommer nog bli ett bra avsnitt![]()