Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja jag missade också, kollade på tv4 play med familjen och vi fick oss ett gott skratt, Sylvias kommentar: "Jag hann inte börja ta i" haha nä hon hade inte en suckÅ va fort det gick. Jag skulle ha nåt på bordet och när jag tittar upp har hon vunnit
Sylvia överdrev och vred ju till Ylvas ord. Håller med, de ska ha lite smäll på fingrarna eller iaf Jocke som hade byggt "farmens bästa staket ever". Björn har sagt att han ska hålla sig utanför spelet helt, hans taktik... Jocke är otroligt lättmanipulerad, från att gå till att inte gilla Sylvia till att bli hennes knähundVarför säger inte Björn till Jocke att han inte bör gå på allt som Sylvia säger? Och varför är inte Jocke smart nog att inse att Sylvia hittar på och överdriver? Jag måste dessutom hålla med Ylva att det var lite skönt att de fick lite smäll på fingrarna....
Sen när hon står och "tröstar" Ylva då höll jag på att skrika åt tvn... Nåja skönt att hon är ute nu!Sylvia överdrev och vred ju till Ylvas ord. Håller med, de ska ha lite smäll på fingrarna eller iaf Jocke som hade byggt "farmens bästa staket ever". Björn har sagt att han ska hålla sig utanför spelet helt, hans taktik... Jocke är otroligt lättmanipulerad, från att gå till att inte gilla Sylvia till att bli hennes knähund
Ja usch vilken hemsk människaSen när hon står och "tröstar" Ylva då höll jag på att skrika åt tvn... Nåja skönt att hon är ute nu!
"farmens bästa staket ever"
Jag tyckte så synd om Ylva igår efter Sylvias baktalande till Jocke att jag mådde riktigt dåligt över det, och jag är inte den där typen som typ gråter till filmer. Hur lågt kan man sjunka egentligen, jag tyckte Ylva hade helt rätt i sak och Sylvia bara vred till allting hon sa bara för att hon visste att Jocke var sur redan innan för att han fått kritik av Gutta. Inte okej av Jocke heller, men Sylvia var den största syndabocken.
Jag var till 90 procent säker på att hon skulle sätta Björn som storbonde innan, men nu blev jag så klart osäker igen. Jaja, om en kvart får vi veta.
2001 var första ja. Skärgården såg inte jag så han måste ha varit med i nån normal också Skulle tro att det var 2002? Eller kanske något år senare, men jag hoppas på 2002 så man kan se honom och Dawkins igen! Såg att man måste ha premium för att se 2002 dock Får försöka kirra gratismånad på något vis när jag sett klart 2001kl
jag fastande åxå framflr de gamla avsnitten av farmen från 2001... de jag undrar är... är de första säsongen som sändes ?
jag kommer ihåg Qristina.. men kommer inte ihåg om de var första säsongen eller inte..
å vilken säsong var nakenjanne med?:P var de den med skärgården?
Var det inte Farmen i typ Afrika en säsong också?Näääää. Googlade, Naken-Janne är med 2003 2002 är säsongen med Blondie och Özcan.
Var det inte Farmen i typ Afrika en säsong också?