Farmen 2015

Ja nu måste det väl börja försvinna folk från farmen ganska snabbt, är väl bara ungefär tre veckor kvar av den här säsongen och de är åtta deltagare kvar.
Lyssnade igen på brevet som löd: "Denna vecka kommer inte att bli lik någon annan. Vilka som möts i en tvekamp kommer inte att vara klart i och med att förste och andrekämpe är valda. Utse därför till kämpar personer som ni minst vill ska stanna på farmen."
Hmm...är det inte det de gör varje vecka? :confused: oavsett om de tänker med hjärtat eller hjärnan så är det ju någon de vill ha ut som blir kämpe. Funderar på om kämparna kommer få möta Cornelia och André eller om de två (C & A) kommer få välja varsin deltagare som kommer möta förste och andrekämpen.
Tycker brevet var som hämtat ur en hög med ludd...

Jag började kolla på farmen 2001 nu på play och jag blir helt paff. Bara gnäll över elaka gamlingar och gamlingarna gnäller över ynglingar. Alltså, vad ÄR detta? Ja okej, nivån är inte hög nu heller men jag retar ihjäl mig på gamla farmarna. Plus att programmet är hel kass uppstyrt vad jag sett hittills av säsongen där. "Vi vet inte riktigt hur vi ska göra men vi provar lite såhär"?
Jag är mest paff över att de inte verkar ha så mycket att göra... Var är uppdragen liksom? De har ju tom djur från första början, wtf :confused:
Han med korna är ju lite kul dock, jävla barnsligheter kring mjölkningen :laugh:

Håller med!
Jag är på avsnitt 41 nu och själva programiden är helt klart utvecklad mycket mer nu.
Värst tror jag att Hasse är....alla pauser mellan orden när han pratar, såååå segt!
Men hallå, kapten Kirk, kanske är, hans förebild, ju ;)

(Såg på flashback att 2003 varit uppe men att det blivit något fel, det ska tydligen komma upp igen om det inte redan gjort det :banana:)

För övrigt gissar jag på att André och Cornelia får kämpa om att bli förste- eller andrekämpe i varsin tvekamp som då får köras mot valda förste- eller andrekämpar för att på så vis få kämpa för att förtjäna sin plats på farmen som de ju på något vis skulle få göra. Eller låter det bara dumt :p

Jag är mest paff över att de inte verkar ha så mycket att göra... Var är uppdragen liksom? De har ju tom djur från första början, wtf :confused:
Han med korna är ju lite kul dock, jävla barnsligheter kring mjölkningen :laugh:

Men hallå, kapten Kirk, kanske är, hans förebild, ju ;)

(Såg på flashback att 2003 varit uppe men att det blivit något fel, det ska tydligen komma upp igen om det inte redan gjort det :banana:)

Ahh, du läser också där :D
Visst kan det vara ganska roande med deras helt, ärliga/taskiga näthat ibland!!

Jag tror att dom utvecklade uppdragen bla, för att djuren som skulle komma ska ha det bra från början.
I säsongen 2001, ser man ju tydligt att djuren får liksom vänta på, att få det utrymmet etc, de behöver.

Ahh, du läser också där :D
Visst kan det vara ganska roande med deras helt, ärliga/taskiga näthat ibland!!

Jag tror att dom utvecklade uppdragen bla, för att djuren som skulle komma ska ha det bra från början.
I säsongen 2001, ser man ju tydligt att djuren får liksom vänta på, att få det utrymmet etc, de behöver.
Ja jag kan ju säga som så att fb tenderar att vara ytterst roande ibland ;) Och det gör ju nytta när de hittar gamla avsnitt på tv4play! :D

Jo, det har du rätt i. Blir bara så paff över hur annorlunda det var förr om åren :)

Jag fattar inte riktigt, de har ju gått direkt på harven? Har de ingen plog?

Tyckte jag också var helskumt. Kanske Gutta inte nämde plogen när han beskrev uppdraget och ingen råkar veta att man plogar först.. Eller nåt.

Jocke var ju megadryg mot Ylva i kvällens avsnitt igen.. Tycker bara sämre och sämre om den mannen. Någon vidare ledare för gruppen verkar han inte heller vara. Gnällig för flera.

Haha för Idas kommentar att André skulle göra sig tillgänglig i storbonderummet senare! :p Verkar ju slå gnistor dem emellan.

Ja, jag vet men att se honom i 2001 säsong, där han utstrålar styrka och en stor pondus till att se honom i årets skick gör mig sorgsen.
Jag tycker Gutta ser rätt ok ut ändå, han utstrålar fortfarande styrka och pondus och enorm kunnighet. Men förstår vad ni menar, han måste ha gått igenom mycket

Jag kommer inte stå ut en vecka till med Jocke som storbonde, hur jobbig, gnällig, orättvis och elak får man bli? Hans behandling av Ylva är under all kritik. Vi får se vem Örjan väljer som kämpe, han lär ju inte vilja välja Alex (tar honom i grinden) Amanda, Ylva är bra på bondepraktikan. Ida vill han inte välja. Återstår Björn...

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 214
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka