Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är mest paff över att de inte verkar ha så mycket att göra... Var är uppdragen liksom? De har ju tom djur från första början, wtfJag började kolla på farmen 2001 nu på play och jag blir helt paff. Bara gnäll över elaka gamlingar och gamlingarna gnäller över ynglingar. Alltså, vad ÄR detta? Ja okej, nivån är inte hög nu heller men jag retar ihjäl mig på gamla farmarna. Plus att programmet är hel kass uppstyrt vad jag sett hittills av säsongen där. "Vi vet inte riktigt hur vi ska göra men vi provar lite såhär"?
Men hallå, kapten Kirk, kanske är, hans förebild, juHåller med!
Jag är på avsnitt 41 nu och själva programiden är helt klart utvecklad mycket mer nu.
Värst tror jag att Hasse är....alla pauser mellan orden när han pratar, såååå segt!
Jag är mest paff över att de inte verkar ha så mycket att göra... Var är uppdragen liksom? De har ju tom djur från första början, wtf
Han med korna är ju lite kul dock, jävla barnsligheter kring mjölkningen
Men hallå, kapten Kirk, kanske är, hans förebild, ju
(Såg på flashback att 2003 varit uppe men att det blivit något fel, det ska tydligen komma upp igen om det inte redan gjort det )
Jag fattar inte riktigt, de har ju gått direkt på harven? Har de ingen plog?
Ptjau, hemma har vi alltid kört plogen först i alla fallJa, eller hur?
Borde vara i ordningen, plog - harv!
Eller, finns det några kunniga i ämnet?
"Jahaja" eller nåt i den stilenFick vi höra vad Gutta tyckte om harvningen?
Ja jag kan ju säga som så att fb tenderar att vara ytterst roande ibland Och det gör ju nytta när de hittar gamla avsnitt på tv4play!Ahh, du läser också där
Visst kan det vara ganska roande med deras helt, ärliga/taskiga näthat ibland!!
Jag tror att dom utvecklade uppdragen bla, för att djuren som skulle komma ska ha det bra från början.
I säsongen 2001, ser man ju tydligt att djuren får liksom vänta på, att få det utrymmet etc, de behöver.
Blir bara så paff över hur annorlunda det var förr om åren
Ohja! Fast största förändringen har ändå varit från förra säsongen till nuvarande imo, om jag inte missar nånting. Det jag saknar i säsong 1 är mest hans rutiga skjortaHar du tänkt på skillnaden på Gutta?
Jag blir så sorgsen när jag ser på årets säsong....
Jag fattar inte riktigt, de har ju gått direkt på harven? Har de ingen plog?
Han hade ju nyss gått igenom en cancerbehandling när det spelades in, om det var det du tänkte på.Har du tänkt på skillnaden på Gutta?
Jag blir så sorgsen när jag ser på årets säsong....
Han hade ju nyss gått igenom en cancerbehandling när det spelades in, om det var det du tänkte på.
Jag tycker Gutta ser rätt ok ut ändå, han utstrålar fortfarande styrka och pondus och enorm kunnighet. Men förstår vad ni menar, han måste ha gått igenom mycketJa, jag vet men att se honom i 2001 säsong, där han utstrålar styrka och en stor pondus till att se honom i årets skick gör mig sorgsen.
Det tar ju lite tid att bygga upp sig efter en sån resa. Jag har ju sett när min pappa gått igenom det flera gånger. Ge honom lite tid. Efter omständigheterna ser han väldigt bra ut ändå.Ja, jag vet men att se honom i 2001 säsong, där han utstrålar styrka och en stor pondus till att se honom i årets skick gör mig sorgsen.