Farliga hundar

Hade varit skoj om den svenska herdehunden kom tillbaka. Tydligen glad i folk och vaktade mot rovdjur.
Finns ju ett skinn kvar från en av dom hundarna så chansen finns ju att något dna finns kvar där.

Hade varit skoj om den svenska herdehunden kom tillbaka. Tydligen glad i folk och vaktade mot rovdjur.
Finns ju ett skinn kvar från en av dom hundarna så chansen finns ju att något dna finns kvar där.
Om inte annat borde det väl gå att avla fram en passande hund, om det nu redan gjorts en gång.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
812
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 367
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 237
Senast: Tiger tok
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
674
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka