Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nog för att han brukar ordna lerinpackning så snart han kommer ut om dörren men fullt så illa är det inte. Vi kan ju lugnt säga att han fått många kommentarer genom hans aktiva tävlingsliv om sin fläck. Nu som pensionär får han bara mer och mer vitt överallt är väl åldersförändringar nu men rejält vit i både man och svans och börjar få stora vita fält över ögonen odyl.
Hade för mig att du höll till i norra skåne (eller minns jag fel) har du förflyttat dig ner till dessa trakter nu ?
Okej! då kan alltså inte splach gen överföras vidare från generation utan bara direkt eller
LB Blue är far till min lilla palomino föla
Birdcather spots? Det måste jag kolla upp!
Delvis måste hon vara arabiskt fullblod, hon har ett väldigt arabaktigt ansikte, finns birdcather spots där också? Eller är det bara fullblod som har det?
Det spelar inte så stor roll vad mamman lämnat innan, för hon har inget skimmelanlag utan det kommer från pappan. Och det är 50% chans att fölet har ärvt det.Ja det är väl bara att vänta och se
(och hoppas...)
Modern har i kombination med hingstfärg gett:
Skimmel -> Skimmel
Skimmel -> Brun
Skimmel -> Brun
Ni pratar inte om samma individ därav att er konversation blir väldigt egendomlig, en pratar om pappan och en om fölet
Splash syns alltid och de får ju bara blå ögon om det ligger vitt över ögonen. Sen kan det ju vara så minimalt att det ser ut som att bara ögat är blått eller delvis blått.