Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte min hemsida, det var hingstägarens :/
Man detaljbeskriver tecknen på varje ben, när fölet ID-beskrivs inför registrering.Uppfödaren har skrivit så. Vad skulle man skriva idag @ameo ? :-)
Den där är antingen solblekt svart eller bleksvart, som är "en ljus nyans av svart".kl
Har en fråga ang min ettåring. Hon är född gråbeigebrun , hennes föräldrar är svarta. Hon borde ju bli svart? Hon är ett år nu, men fortfarande brun? Trodde hon skulle bli svart när hon fällde fölpälsen men icke sa nicke. Finns det någon som kan förklara för mig varför hon ser ut som hon gör? Den svarta på bilden är mamman.
@Tscabo det var verkligen en underlig färg! jag tror dock att hon kommer fälla bort det bruna och bli svart
Den där är antingen solblekt svart eller bleksvart, som är "en ljus nyans av svart".
@Tscabo den var lite lik min som ettåring
Jag hoppas ju verkligen att hon blir svart, annars har ju hingsthållaren tagit fel hingst
Hur funkar det med bleksvart?
Att båda föräldrarna är svarta är dock ingen garanti för att avkomman blir svart, om båda är heterozygota kan de också lämna fux.
Bleksvart betyder väl egentligen bara att individen är genetiskt svart, men ser ljusare ut. En nyans, precis som ljus/mörkbrun
Hur ser silverbruna föl ut ? Ser de bruna ut fast med grå/svart i man och svans , BlåGrå ögon. ?