Färgglada hem

Mirre

Trådstartare
Det är så färglöst och tråkigt hemma hos mig, vill göra om och få in en massa färg istället.
Så tyckte att det behövdes en inspirationstråd om saken med tips och bilder :)

Det är så färglöst och tråkigt hemma hos mig, vill göra om och få in en massa färg istället.

Tycker det enklaste (jag bor i hyresrätt) är att ha ganska neutrala väggar och sen addera färg i plädar, mattor, kuddar, möbler, tavlor osv :) kakeldekor gör väldigt mycket också, om man har vanligt vitt tråkigt kakel.

023_5033bd06ddf2b31f20000710.jpg

Byta ut handdukar/matta/draperi på toa, sätta in lite färgglada plastrosor om man gillar det (:D jag är besatt)

Går att göra mycket med små medel :)
Är själv väldigt sugen på att måla mina vita ikeastolar i olika pastellfärger men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga..

Gå in på pinterest och sök på typ "eclectic home" eller "eclectic living room" så hittar du MASSOR!

94d779f634d9ad9c13859f8bb0330060.jpg

7771842a015c01e9b87f01bc823a6014.jpg

Hemma hos oss blandar vi färger och mönster, men har ändå ett tema till varje rum för att inte fullt kaos ska bryta ut. :)

Liknande trådar

Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 450
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Mat Jag har börjat fundera lite kring mina frukostvanor... De är inte direkt dåliga, kunde ha varit värre, men ganska tråkiga och skulle nog...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 738
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?