Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är snyggt! Har en del brunt, både i benskydd och träns/sadel. Även vinrött och marinblått men skulle dock vilja ha lite mer utstickande färger också!mörkbrunt läder åt choklad hållet, mossgrönt, vinrött, mariblått, grått, mörklila och alla varma höstfärger .
min fux är mycket röd i färgen och jag har haft t ex eskadrons rödbruna benskydd som matchat henne fint , hade gärna haft ngt creme/brun färgat till henne också men hittade aldrig ngt som var precis som jag ville ha .
och lagom till hon blev utdömd så hittade jag detta täcket vilket hade varit på henne! http://statics.exclusiveone.com/exo...Tunnelgurt-by-HKM-dunkelgruen-20039926149.jpg
hela hkm champagne serien vore dösnyggt på fux ^_^.
men annars så är det snyggast med varmare färger, och inte ngt skrikigt
Jag tror du kan ha vilken färg du vill på din fux, jag vet en tjej här som hade rosa på sin fux. Så everything goes.Hej! Finns säkert fler såna här trådar men undrar framför allt om någon har limegrönt på sin fux?
Min kille blir mer mörk fux när han tappat vinterpälsen. Skulle vilja få tips på snygga färger på tex schabrak, träns och benskydd! Gärna med bilder
Mvh Amanda
Mina favoriter till min fuxfia är mörkgrönt, olivgrön och brunt. Har även ett plommonlila set som passar helt okej, det är min favoritfärg så hon får ha oavsett om det matchar eller inte
Bilder:
Mina favoriter till min fuxfia är mörkgrönt, olivgrön och brunt. Har även ett plommonlila set som passar helt okej, det är min favoritfärg så hon får ha oavsett om det matchar eller inte
Hej! Finns säkert fler såna här trådar men undrar framför allt om någon har limegrönt på sin fux?
Min kille blir mer mörk fux när han tappat vinterpälsen. Skulle vilja få tips på snygga färger på tex schabrak, träns och benskydd! Gärna med bilder
Mvh Amanda
Hade tänkt beställa ett träns i någon rolig färg (i rep) så då finns ganska många färger att välja bland Funderade först då på vinrött eller blått, men så fanns det så många andra roliga färger också haha