Färg på hjälm?

T

Tican

Ska antagligen beställa en Hi Lite Pro-hjälm, vad tycker ni är finast, svart eller blå??

Har ganska mycket blått på min häst, iaf när jag rider. Å bruna skor o chaps, sadel o träns å så. Men kanske ändå bäst med "neutral" hjälm?

:confused:

håller med om att grått är finast, köpte en grå hi-little pro plus (tror att den heter så) för nån vecka sen.
svarta hjälmar tycker jag oxå är jättefina, men då ska de vara svarta. de har ju en tendens att bli blekta, och en blekt svart hjälm är inte fint, då är det bättre med blått i så fall.

//Linda :bump:

Är den där vita grejen på den så ful som den ser ut? :crazy: :o Annars kanske man skulle slå till på den..? :) :confused:

Har du många "textilprodukter" i blått, och den övriga utrustningen i brunt så är det nog snyggast med en blå hjälm till. :D

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 486
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Är väldigt nyfiken på hur andra gör när ni hanterar hästen ur en säkerhets synpunkt. Jag har sett en del olika nivåer av säkerhetstänk...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 295
Senast: Yrja
·
Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
12 625
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 285
Senast: Djurvän
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025