Får man hälsa på i stallen på Täby?

mackan

Trådstartare
Undrar bara om man alls får det... är jätteintresserad (har ett fullblod som stod där som 2 åring, dock ej startad, såldes som ridhäst snabbt) men skulle jättegärna hälsa på.... får man det????

:bow:

Sv: Får man hälsa på i stallen på Täby?

Ja, hos dom flesta tränare får man det men undvik löpdagar och söndagar då det är stressigt/ ont om personal.

På löpdagarna brukar det anordnas rundvandringar bland annat brukar det dyka upp grupper hoss Tommy Gustavsson och Janne Malmborg, på Täby. Ring och kolla med sekretariatet på Täby/Jägersro om de planerar att anordna någonting.

Tack tack tack!!! :bow:

Min häst tränades av Tommy så skulle vara extra kul med en rundvandring om han är där och leder....

:bow: :bow:

mackan skrev:
Tack tack tack!!! :bow:

Min häst tränades av Tommy så skulle vara extra kul med en rundvandring om han är där och leder....

:bow: :bow:

Men i så fall borde du ju bara ringa honom! Då har du ju lite kopling till hans stall... Har du någon av hans "gammlingar" kanske han bara tycker det e kul, han e en av de trevligaste tränarna på det sättet. Hans nummer hittar du ju lätt på www.galoppsport.se
Men visst hade du den som ridhäst nu? Minns det från en annan tråd tror jag... Akta dfig så att inte Tommy sätter klorna i dig och du kommer därifrån med flera nya hästar! :D

Ninniw skrev:
Men i så fall borde du ju bara ringa honom! Då har du ju lite kopling till hans stall... Har du någon av hans "gammlingar" kanske han bara tycker det e kul, han e en av de trevligaste tränarna på det sättet. Hans nummer hittar du ju lätt på www.galoppsport.se
Men visst hade du den som ridhäst nu? Minns det från en annan tråd tror jag... Akta dfig så att inte Tommy sätter klorna i dig och du kommer därifrån med flera nya hästar! :D

jag har mailat honom för jag var nyfiken på hur han hade upplevt hästen/om han kom ihåg honom, och han tog sig tid att svara vilket verkligen var jättetrevligt och SÅ uppskattat från min sida.

ja han är ridhäst, han har inte ens startat, låg i träning som 2 åring men hade för mycket kvar att växa för att hänga med, både fysiskt och psykiskt enligt Tommy. (stor häst, 1.70 idag) så såldes som ridhäst istället då de tyckte det var lämpligare och han är underbar som ridhäst så jag är så glad att jag hittade honom, han är arbetsnarkoman :love:

ja fler hästar..... skulle inte tveka en sekund att låta mig övertalas till det, om jag hade pengar och kunde säga upp mig från jobbet och köpa gård och bara rida och träna hästar dagarna i ända..... :love: (DRÖM...) :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 304
Senast: Ridinglady
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 590
Senast: tuaphua
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 325
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar