Får man ha en tråd?

Sv: Får man ha en tråd?

Gabbi: Det här med otur fick jag också höra och fy jag tycker det är hemskt att ens yppa något sådant. Jag fick ex höra att bebis i magen kunde dö om jag bäddade spjälsängen innan bebis var född ( självklart efter att jag gjort just det ). Även om jag inte tror på sådant så var det jäkla olustigt.

Jag tycker absolut du kan köpa något till barnet om du vill =)

Ja fy det sa svärmor också när jag hade bäddat vaggan. Att det betydde otur och nu skulle barnet dö, typ. Precis vad man vill höra när man är gravid...

TS, gulligt att du är så engagerad! Grattis :love:

Sv: Får man ha en tråd?

Jag tror man blir PRECIS lika ledsen oavsett om man köpt något innan eller ej om det som inte ska ske sker. Jag tycker att man ska glädjas nu för man blir inte mindre ledsen sen av det.

Självklart kan du köpa något till bebis redan nu (passa på mellandagsrean barnkläder går ner mycket i pris då).

Vill du ge mamman något kan jag rekomendera den kylande benkrämen som finns på BodyShop närmare sommaren då den var underbar när det var varmt och man började samla vatten (vilket inte alla gör förstås MEN ben- och fotmassage av mannen är trevligt ändå).

Stort grattis till dig och också som får bli moster :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 670
Gravid - 1år Jag tog ur min spiral i vintras då den hade suttit inne sina 5 år. Så körde vi med kondom men efter en familjemedlems bortgång i januari...
Svar
17
· Visningar
1 678
Senast: Suspiria
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka