Får man göra såhär ?

U

UnderOath

Får man förhindra pappan till sitt barn att träffa sin dotter?

Bli gravid och inte säga till pappan han han ska bli far förens två veckor innan ungen ska födas, borde de inte kolla sånt hos barnmorskan när det rör sig om väldigt unga människor? Att alla är informerade?

Borde man inte göra ett dna test i alla fall där man inte är säker på vem som verkligen är pappan?

Sv: Får man göra såhär ?

Nej, det får man naturligtvis inte göra.

Det är otroligt ruttet mot pappan och emot barnet. Och kommer inte att fungera i längden. För att få något underhållsbidrag så måste pappan vara känd ( i den mån det går att få reda på vem det är).

Sv: Får man göra såhär ?

På det du skriver förutsätter jag att föräldrarna inte bor ihop.

Gör de inte det har den utpekade fadern rätt att begära dna-test innan han skriver under faderskapsbekräftelsen.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 853
Senast: Milosari
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 723
Senast: Liran
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka