Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske en svårklasshäst?vissa hingsthållare tar säkert emot, en del verkar bara vara ute efter att få ston så då lär det inte vara något problem!
För övrig kan jag då inte förstå vitsen att betäcka en ardenner med ett halvblod? Vad hade man förväntat sig att få för avkomma?
Vi betäckte ett ardennersto för några år sedan och det gör vi inte om, då folk som inte vet vad det är för möderne på avkomman och bara ser att han lämnat något som är mindervärdigt som blivit honom till last (Glömde skriva att det gäller Szkopul)
vissa hingsthållare tar säkert emot, en del verkar bara vara ute efter att få ston så då lär det inte vara något problem!
För övrig kan jag då inte förstå vitsen att betäcka en ardenner med ett halvblod? Vad hade man förväntat sig att få för avkomma?
jag tror säkert att de felsta tar emot, det är ju bara att höra sig förvet några P.R.E hingstar som gör det.. så et finns säkert många
![]()
Men det kan bli väldigt bra, finns en som är en av sveriges bästa hästar på juniornivå (*) i fälttävlan !!Och det är en av de häftigaste hästar jag sett, rör sig väldigt bra, bättre än den genomsnitliga halvblodshästen.
hahajapp det blir de
men jag tror att det mesta blir vackert som betäcks med en P.R.E
de är ju väldigt vackra att titta på
![]()